Dobrý den!

Na Vašem zařízení se právě aktualizovala pokladna a abyste věděli co se změnilo, připravil jsem Vám zde menší souhrn změn. V případě, že najdete chybu či zlepšení na novou funkci a nebo jen si nevíte jak rady napište nám na chat, e-mail či rovnou zavolejte na +420 601 384 227.

Verze 2.9.90

  • Možnost vytvořit modifikátory. Modifikátory jsou možnosti položek, které umožňují zákazníkům personalizovat objednávku. Pomocí modifikátorů si zákazník může vybrat, jak chce svůj burger uvařit, jaké přísady (např. rajče navíc) by si dal a zda by preferoval držení přísady (např. žádný sýr) kvůli alergiím nebo osobním preferencím. Přidejte modifikátory pro `Položka na váhu`.

  • Možnost upravit řazení objednávek v seznamu

  • Podpora LAN tiskáren

  • Podpora více EAN na položku.

Verze 2.9.83

  • V případě používání stolů, lze nově uložit objednávku bez vazby.

  • Přidána filtrace do seznamu objednávek.

  • Verze 2.9.78

    • Velká úprava na právech Vašich zaměstnanců, nově lze nastavit konkrétní oprávnění. Vhodné nově např. pro definování brigádníků, aby neměli přístup k dlouhodobé tržbě.

    • V nastavení pokladen, lze nově definovat počet sloupců objednávek v seznamu objednávek (tablet verze).

    • V nastavení pokladen, lze nově definovat zda chcete objednávky zobrazovat dle poslední změny vzestupně či sestupně.

    • V rámci oprávnění zaměstnanců lze nově zadat PIN začínající nulou.

    • Opraven bug při neaktivních položkách a načítání přes EAN

    • Opraven bug při duplicitních platbách

    Verze 2.9.7

    • Podpora třetí aplikace QERKO, pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

    • V případě zadání slevy zákazníkem, lze danou slevu následně ještě editovat.

    • Podpora aplikace pro Android 12.

    Podpora třetí aplikace QERKO, pro možnost zaplatit účet přímo ze stolu.

    Verze 2.9.68

    • Rozdělení účtu přímo v platebním dialogu, jak to funguje najdete v názorném videu. https://www.youtube.com/watch?v=NqcaweJnVvA

    • Při platbě kartou se na účtence nezobrazuje duplicitní název provozovny.

    Verze 2.9.679

    • V přehledu je zobrazen vklad/výběr z pokladny dle jednotlivých zápisů, také je posunut o něco výše.

    • Rychlá volba rozdělení účtu, rozděluje účet už při vytváření účtu.

    • V případě, že zaměstnanec nemá přístup do backoffice, nezobrazuje se mu ani volba v menu.

    • Možnost přidat platební metodu ODPIS (přidejte z backoffice). Tato metoda pouze odečte stav ze skladu.

    • Dekorativní změny v obsahu účtu na pokladně

    • Načítání čárového kódu přes fotoaparát je změněn na výšku

    • Zobrazení spropitného v přehledu směny

    • Z důvodu úspory paměti se po 7 dnech z pokladny smažou dokončené účtenky (v backoffice zůstávají a také je lze znova načíst)

    • V backoffice si můžete nově navolit volbu pro předvolenou platbu.

    • Optimalizace zařízení se zákaznickou obrazovkou Sunmi.

    • Úprava načítání dat v přehledu.

    Verze 2.9.678

    • Možnost nastavit sazbu s sebou přímo na položce

    • Možnost používat pokladnu v cizích zemích SK/DE/NL

    • Nově lze zjistit v přehledu celkovou částku bezhotovostního spropitného

    Verze 2.9.670

    • Možnost nastavení tisknutí kopii účtenky ihned po vytištění účtenky.

    • Menší úprava na volitelném odkazu kopie. Nově by se měla tisknout kopie bez menší odezvy.

    • Graficky změněné informační hlášky ohledně docházky. Nově také se zobrazuje hláška o zapomenutí zapsání docházky.

    Verze 2.9.662

    • Podpora obchodní váhy CAS PR II

    • Podpora platebního terminálu Comgate

    • Tisk sazby DPH 0% pokud máte nastaveno v rámci provozovny volbu plátce DPH

    Verze 2.9.654

    • Rozdělení tisku bonů na kuchyň a bar

    Verze 2.9.65

    • V reportu se nově zobrazuje přehled DPH rozděleně na základ, dph a obrat.

    • V případě, že máte vypnuté přehled hotovosti v backoffice, nově se nezobrazují v přehledu.

    • V rámci tisku kopie, či vzdálenému tisku nově nedochází k chybnému ukončení účtu.

    • Nově lze vypnout volbu zákaznická sleva na účtu, lze tak vypnout v backoffice pod nastavení funkcí.

    • Nově lze zapnout volbu sjednocení položek na účtu po zaplacení, kdy se položky stejného typu sjednotí. Lze tak nastavit v backoffice pod nastavení funkcí.

    Verze 2.9.62

    • Zvětšení prostoru na seznamu položek v objednávce.

    • Přidána možnost přidání či odebrání položky přímo ze seznamu.

    • Možnost vytisknout krátkou kontrolní účtenku. Vhodné pro kontrolu objednávky, když je větší návštěvnost.

    • Pokladní šuplík se otevírá již při obrazovce o úspěšném zaplacení. (Již by nemělo docházet ke svévolnému otevírání)

    Verze 2.9.61

    • Podpora zákaznických obrazovek zařízeních Sunmi.

    Verze 2.9.60.7

    • Přejmenování plateb (platební karta) v rámci platebního dialogu.

    • Technické úpravy pro GPE platby.

    • V rámci hotovosti je úprava částky k vrácení na účtence.

    Verze 2.9.60.4

    • V reportu nově je vidět seznam odpisů za daný den/směnu, v backoffice také lze aktivovat jeho tisknutí.

    • Na Sunmi pokladnách došlo ke stylistické úpravě účtenky, tisknutí loga a otevírání pokladního šuplíku.

    • Na zákaznické účtence je zobrazen vždy kredit, pokud je vyšší nežli 0.

    Verze 2.9.60

    Podpora platebních terminálů GPE

    Upravili jsme nastavení hardware, kde nově lze napojit přes Wi-Fi či LAN místní platební terminál, který funguje na protokolu GPE, např. KB Smart Pay.

    Pro využití tohoto propojení je třeba aktivovat novou platbu GPE přímo v backoffice.

    Úprava fontu a velikosti dlaždic

    V rámci všech velikostí jsme nově upravili velikosti všech fontů a nově přidali cenu a kód položky přímo na dlaždici. Doufáme, že tato změna bude Vám jen ke prospěchu, v případě chyby nás neváhejte prosím kontaktovat.

    Další menší úpravy

    • V rámci backoffice, lze nově aktivovat tisknutí poznámky přímo na účtenku. Lze tak nastavit v rámci skupin pokladen.

    • V rámci backoffice, lze nově aktivovat tisknutí přehledu dodavatelů a zařazení položek na report z pokladny. Lze tak nastavit v rámci skupin pokladen.

    • V reportech se nově zobrazuje report dle zařazení a dodavatelů.

    • Upravená chyby při tisku účtenky a nezobrazení hotovosti v případě zvolené rychlé volby.

    • V přehledu transakcí se nově zobrazují také storna.

    • V detailu transakce lze nově zkontrolovat historii všech plateb spojených s danou transakcí.

    • Na o2 eKasa došlo ke změně UI v rámci platebního dialogu (krok při tisknutí účtenky)

    • Na účtenku e-mailem se nově zobrazuje stvrzenka z platebního terminálu.

    Verze 2.9.57

    Optimalizace systému.

    Verze 2.9.56

    Úprava na rozdělené platbě, kdy zákaznický kredit nereflektoval rozdělenou platbu.

    Na účtence je nově pro zákazníka vypsáno kolik a jakou platební metodou zaplatil. Na účtenku se také nově propisuje částka k vrácení či spropitné.

    Verze 2.9.55

    Menší úprava na tiskárně, kdy se při delší účtence automaticky odřízl papír v části účtenky.

    Verze 2.9.54

    Zahajujeme bezobalový prodej

    V rámci backoffice si můžete vytvořit položku s typem obal, který následně zvolíte když přijde zákazník s vlastní nádobou. Uloží se do systému zákazníkova nádoba a následně při výběru suroviny se již tato nádoba odečte.

    • Upravena chyba při zobrazení cizí měny na účtence.

    • Upraveno naskenování QR kódu v případě skenování čárového kódu, tak že aplikace nespadne.

    Verze 2.9.5

    Editace položek přímo z pokladny

    Přidali jsme možnost zakládat a editovat položky přímo z pokladny. Nově tak můžete položky editovat za pomocí volby „Skladové zásoby“.

    Položku také můžete nově přidat přímo z rozhraní pokladny a to načtením čárového kódu, který nemáte v databázi.

    Online objednávky

    V rámci této verze je upravena funkčnost online objednávek, nově se při online objednávce spustí zvukové upozornění na pokladně a dále se také zobrazí upozornění na navigačním bodu.

    V rámci backoffice si lze nastavit e-mailové notifikace ohledně schválení, stornování či již připravené objednávky.

    • Zobrazení varovné hlášky, když při naskenování čárového kódu se položka nenajde.

    • Zobrazení varovné hlášky, když při naskenování čárového kódu má položka nedefinovanou cenu.

    • Při platbě kreditní kartou (externí) se v rámci okna při výběru typu účtenky lze vrátit zpět ke stornu.

    • V případě, že platba nebyla v hotovosti, neotevře se automaticky pokladní zásuvka.

    • Na tabletové verzi v případě hledání položky pod volitelnou položkou docházelo ke grafickému rušení, to bylo odstraněno.

    Verze 2.9.412

    V rámci přehledu se tiskne nově u položek jeho prodané množství.

    Při vytvoření či změně položky v backoffice se v pokladně stáhnou aktuální jeho data včetně skladu a zařazení do dlaždic.

    Verze 2.9.411

    V případě nenalezení čárového kódu čtečkou se zobrazí hláška.

    Oprava vratek na mobilních zařízeních v případě nevyužívání knihovny.

    Verze 2.9.410

    Přidána podpora zákaznických obrazovek VFD (virtuos). Upraveno zobrazení dat na zákaznické obrazovce.

    Verze 2.9.332

    V této verzi se opravovala chyba ohledně zobrazení položek při jeho naskladnění. Jednalo se o vyjímku, kdy položky jsou skryty, když nejsou skladem.

    Verze 2.9.331

    V této verzi se opravovala chyba pro mobilní zobrazení při startu na výchozí obrazovku „volitelná položka“.

    Verze 2.9.33

    • V rámci platebního dialogu byl přesunut v tablet verzi volba „dokončit“ doprava.

    • V případě platby SumUp či mPOS lze nově označit platbu jako schválenou v případě, že dojde k neznáme chybě.

    • Optimalizace platební metody mPOS.

    Verze 2.9.32

    • Optimalizace ukládání cen v pokladně. Nově se částka ukládá na 2 desetinná místa, množství na 3 desetinná místa.

    • Možnost nastavit v backoffice automatickou synchronizaci pokladny po startu. Synchronizaci dat si budete moci dále spustit ručně přes menu pokladny. Synchronizace dat se také automaticky spustí po aktualizaci pokladny.

    • V rámci odpisů či naskladnění se nově netiskne potvrzení.

    • Úprava na tlačítku platby (nechtěně se 2x spustil platební dialog)

    • Nová platební metoda, která slouží k all-in-one zařízení Sunmi P2 (pokladna s integrovaným platebním terminálem)

    Verze 2.9.3

    Optimalizace dat (bez větších změn)
    Sjednocený systém ukládaných dat pro množství a cenu, množství se ukládá na 3 desetinná místa, cena na 2 desetinná místa.

    Verze 2.9.2

    Úpravy na pokladně

    • Upravena chyby vratek v rámci reportu.

    Úpravy na backoffice

    • V rámci editace položky lze nově možnost zadat slevu částkou.

    • V rámci úprav rozdělení plateb jsou jednotlivé reporty v rámci backoffice upraveny o toto rozdělení.

    • Při tisku cenovek (generátor čárových kódů) je nově upraveno rozložení štítků na archu. Možnost zadat počet sloupců 3 nebo 4. Štítky v seznamu se nově dají také filtrovat.

    • V rámci docházky lze nově založit či editovat záznam.

    Verze 2.9.0

    Rozdělení plateb a dýška

    V této verzi jsme upravili platební dialog o možnost rozdělení platby či zadání dýška pro bezkontaktní platby. Také jsme zvětšili prostor pro zadání částky, která Vám napíše zpětně kolik máte vrátit (v případě hotovosti). U bezhotovostních plateb (SumUp, mPOS) lze zadat částku do terminálu včetně dýška. Nově je k dispozici také funkce rozdělení platby. Tu provedete tak, že po dokončení nákupu a kliknutí na hotovost (vyvolání platebního dialogu) vyberete dole vlevo „Rozdělit platbu“. Zadáte kolik chcete platit v následující platbě a kliknete na pokračovat. Nakonec už výběrem platby přijmete rozdělenou platbu. Při zaplacení Vás to nabídne k zaplacení částky zbývající. Platbu můžete rozdělit na neomezený počet, takže lze např. u stolu nechat rozdělit platbu mezi 6 lidmi. Při rozdělení platby lze zaplatit část a zbývající částku nechat na později.

    • Využijte také funkci chytrých akcí, kdy v pokladně si zobrazíte volbu Vámi nejčastější platby a ušetříte tak čas při mezikroku.

    • V rámci volby „Výběr / vklad z pokladní zásuvky“, lze nově zadat výběr hotovosti za bezhotovostní dýška, v případě přihlášení pod zaměstnancem se ukáže částka k výběru spropitné ve výši jeho účtenek. Manažer směny vidí všechny spropitné.

    Vracení zboží

    Upravili jsme funkci pro vrácení zboží (storno), nyní při inicializaci vratky je třeba vybrat jaké konkrétní zboží / pokrm vracíte (lze stisknout volbu vše) a následně provedete vratku. Do vratky nelze přidat další položky mimo vracejícího účtu. Na vratku můžete dát místo slevy, procentuální amortizaci.

    Menší úpravy

    • Na mobilní verzi (verze na výšku) je nově volba „zadat slevu na celý účet“ a „storno“ v rámci volby souhrn a navigátoru dole vlevo.

    • Při aktualizaci pokladny se Vám zobrazí tato zpráva se změnami. V případě, že máte zapnut modul zaměstnanci, zobrazí se tato zpráva každému ze zaměstnanců.

    • Na účtence v místě kde se vypisují údaje o platební kartě se nově zobrazuje informace zda byla karta použita bezkontaktně či vložením do terminálu.

    • V přehledech je nyní hotovost zaokrouhlena.