Tato funkce je ve fázi testování, tudíž omlouváme se za jazykovou bariéru a případné nedostatky.
Pro provedení inventury je třeba neprve mít zapnutou funkci „Práce se skladem“ v rámci nastavení okruhu pokladen.
1) Založení inventury
Nejrve založte inventuru za pomocí odkazu Sklad => Inventura.
Název a zaměstnanec je pro vaší informaci.
2) Provádění inventury
Nyní můžete za pomocí pokladny provést inventuru za pomocí odkazu „inventura“. Výběrem skladové karty zaneste reálný stav. Stisknutím na částku (modře podbarvené) přenesete inventuru do backoffice.
3) Kontrola inventury
Nyní v rámci backoffice pod již vytvořenou inventurou uvidíte změny zanesené z pokladny, nyní jej můžete zkontrolovat. Pokud je vše v pořádku, zvolte jednotlivé položky do stavu ukončené a zvolte „Ukončit inventuru“ a uložte.
4) Dokončení inventury
Na stránce přehled inventur zvolte volbu převést stav do skladu.